Nejlepší software pro oční optiky

Zakládáte novou optiku?

Víme, že s otevřením nové optiky je mnoho starostí a výdajů. Pro nově otevřené optiky jsme připravili speciální nabídku bez placení implementačního poplatku. Jaká je Vaše úspora?

Běžný implementačni poplatek: 14990 Kč.
Implementační poplatek pro plánovanou novou optiku: 0 Kč.

1. V čem je rozdíl?

Klienti, kteří plánují otevření nové optiky, neplatí tento poplatek. Rozdíl spočívá ve formě školení. Podrobnosti Vám rádi vysvětlíme telefonicky na +420 210 012 570.

2. 100% sleva na implementační poplatek

Týká se všech provozů, které ještě nejsou otevřené a rozhodnou se pro TISS Optic.
 

3. Spolu podchytíme vaše nové zákazníky

Obrovskou výhodou je, že vám poradíme, jak úspěšně vést optiku, které jsme sesbírali za roky praxe s programem. Nikdo nemá takové zkušenosti, jak zaujmout klienty, jak je „donutit“ vrátit se k vám, jak správně nastavit věrnostní program a mnohé další. Roky praxe ověřených zkušeností Vám dávají garanci, že jsme experti na to, co na trhu funguje a co u klientů optik nefunguje.
 

4. Poradíme s interními procesy

Mnoho budoucích optik nemá s kým se kvalifikovaně poradit, jak nastavit interní procesy: jak manažerovat sklad, jakou kasu si vybrat, jak ušetřit správným výběrem terminálu na platební karty a podobně. Využijte naše zkušenosti. Poradenství máte od nás jako součást balíčku, protože Vaše spokojenost se softwarem je podmíněna i správným nastavením nejen softwaru, ale i samotných procesů.

5. Nechte nám číslo, zavoláme Vám

Obsahem rozhovorů budou otázky a odpovědi na téma
  • Jak máte promyšlenou strukturu skladu? Budete mít komisní sklad?
  • Děláte zábrus u sebe nebo posíláte skla na zábrus jinam?
  • Jako formou poskytnutých slev vhodně ovlivnit daňovou povinnost? Jak legálně snížit povinnost z DPH?
  • Jak plánujete management zaměstnanců a odměňování podle jejich výkonnosti?
  • Budete mít samostatný terminál na EET nebo využijete zasílání přes TISS Optic? Znáte výhody mezi nimi? Jaký bude rozdíl v běžném fungování?
  • Při přijímání plateb kartou - terminál z banky nebo samostatný terminál od nezávislých poskytovatelů jako například sumUp a podobné? Který se u vás vyplatí?
  • Jak si představujete zakázkovou kartu u klienta; víte, jaké máte zákonné povinnosti, co všechno na ni musíte umístit?
  • Jak správně uplatňovat dárkové poukázky, abyste je nezdaňovali dvakrát?
  • Jakou tiskárnu vybrat, aby zabírala co nejméně místa a tiskla vše, co je třeba?

Pokud Vás TISS Optic zaujme, připojíme se přes sdílenou obrazovku a reálně Vám program rádi předvedeme.

Zaujíma Vás něco víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Novinky a aktuality

V spolupráci s našimi zákazníkmi spúšťame reklamnú kampaň "AJ VY STE TISS".

Tento mesiac štartuje nová reklamná kampaň s názvom "AJ VY STE TISS".  Postupne počas roka predstavíme rôzne inšpiratívne príbehy našich klientov zo slovenských a českých optík. Cieľom týchto kampaní je predstaviť našich partnerov v optikách, ľudí, ktorí stoja za ich úspechom, priblížiť ich príbehy a osobné posolstvá.

Zaujímajú nás aj ich postrehy a tipy na prácu v programe TISS, ako program používajú, čo si na ňom cenia a s čím im náš program pri práci pomáha. Uvedomujeme si, že práve spokojní klienti sú najlepšou vizitkou každej firmy a preto necháme o programe TISS hovoriť Vás.

Ako prvú sme navštívili a vyspovedali známu košickú optiku MAJOR OPTIK  s charizmatickým pánom Majorským a verte, že sa máte na čo tešiť.

 

Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti,
počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.

Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných  9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne:
23.12.2022 (piatok) - hotline  9.00 - 12.00

24.-26.12.2022 (sobota - pondelok) - hotline nedostupný

27.-29.12.2022 (utorok - štvrtok) - hotline 10.00 - 15.00

30.12.2022 (piatok) - hotline 10.00 - 12.00

31.12.2022 (sobota) - hotline nedostupný
1.1.2023 (nedeľa) - hotline nedostupný

2.1.2023 (pondelok) - hotline 10.00 - 15.00
3.1.2023 (utorok) - hotline  9.00 - 16.00
4.1.2023 (streda) - hotline 9.00 - 16.00
5.1.2023 (štvrtok) - hotline 9.00 - 16.00
6.1.2023 (piatok) - hotline nedostupný (!).

Podpisování GDPR souhlasů na tablet

Jako jediný software na trhu máme pokryté celé zpracování souhlasů na zpracování os. údajů v souladu s Nařízením EP a Rady.
 
Každým vyšetřením nebo vyrobenými brýlemi získáváte od svého klienta souhlas, který musíte mít zdokumentovaný. Nově proto spouštíme funkci podepisování zákazníků na tablet a uchovávání těchto podpisů.
 
Jak to funguje?
Váš zákazník nepodepíše papírový dokument, ale podepíše se prstem nebo dotykovým perem na tablet. Tento podpis se uloží do databáze k danému zákazníkovi k typu souhlasu, který vám zákazník udělil.
Podpis se nedá zneužít, je digitální uchovaný na zabezpečeném serveru programu TISS Optic a zpracovávaný v souladu s bezpečnostní dokumentací optiky.
Aplikace na podepisování je připravená pro jakýkoli tablet.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papír, úspora místa
  • Digitální uchovávání, které se nikdy nezničí
  • Bezpečnější zpracování, jako fyzické archivování podpisů na papíře
  • Není to biometrický údaj, ale otisk podpisu stejně platný jako reálný podpis na papíře
 
Kolik to stojí?
Služba je poskytována za měsíční poplatek 490 Kč, fakturovaný kvartálně zpětně. Služba nemá implementační úvodní poplatek.