Nejlepší software pro oční optiky
CORONAVIRUS: Naše podpora pro klienty funguje, není nijak omezena. V případě potíží s dovoláním 776 47 67 37, volejte +421 907 972 845.

Ceník dodatečných prací a výkonů

PoložkaJednotkaCena v Kč
Třetí a každý další den naši přítomnosti bezprostředně po úvodním školení8 hod.7200 
Dodatečná návštěva1 hod. 800 
Ztráta času na cestě1 hod.750 
Programátorské práce1 hod.1500 
Instalace EET (včetně vytvoření certifikátů)1 ks800 
Generování nového EET certifikátu1 ks450
1 odeslána SMS bez diakritiky (160 znaků)1 ks1,50  
1 odeslána SMS včetně diakritiky (70 znaků)1 ks1,50 
Prvotný import dát - skladové položky, rozsah do 15000 položiek 1 ks v ceně instalace
Každý další import nebo oprava předchozího importu chybou klienta1 ks3600 
Inicializace nové funkce, která vyžaduje činnost programátora1 hod.1200 
Změna statusu plátce DPH a s tím spojené úpravy ceníku1 ks4500
Instalace doplňkového hardware (čtečka kódů nebo tiskárna; vždy po dohodě)30 min.450
První vlastní formát etikiet/cenoviek1 ksv ceně instalace
Druhý a další vlastní formát etiket/cenovek1 ks1350
Hromadné systémové přecenení produktového portfolia (nebo jeho části) do 15000 položek1 ks3500
Individuální služby; specifické konzultace1 hod.1200
Měsíční poplatek za využívaní rezervačního systému1 mes/celá firma490
Měsíční poplatek za využívaní režimu digitálních podpisů (souhlasů GDPR) na tablet1 mes/1 pob.490
Dolování dat ze záloh1 hod1200
 

Podmínky pro import zakázek zahrnutý v ceně instalačního poplatku:

  • formát XLS s  max. 15000 řádků
  • struktura importovaného XLS dle předlohy zaslané Dodavatelem
  • přesná specifikace importu je dostupná na www.tissoptic.cz/importy

 

Podmínky pro import skladových karet a stavů skladu v ceně instalačního poplatku:

  • formát XLS s  max. 15000 řádků
  • struktura importovaného XLS dle předlohy zaslané Dodavatelem
  • přesná specifikace importu je dostupná na www.tissoptic.cz/importy

Zaujíma Vás něco víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Novinky a aktuality

Novinky ve skladu
Záleží nám na tom, aby se Vám v TISSu pracovalo snadno a srozumitelně. Přinášíme vám proto v skladu hned 3 novinky
1. Nový typ produktů √
Kromě Produktu a Služby si můžete položku označit jako Neskladové produkt. Tato položka se pak v tržbě eviduje jako produkt / zboží, ale skladové pohyby se u ní neevidují.
2. Přednastavený typ produktů podle kategorie √
V kategorii produktů si můžete nastavit přednastavený typ nových produktů. To znamená, že od momentu, kdy si například v kategorii SLUŽBY nastavíte přednastavený typ nových produktů na typ služba, všechny nové produkty vložené do této kategorie už budou mít nastavený typ služba
3. Zobrazení typu produktů v seznamu položek ve skladu √
Ve skladu se zobrazí typ produktů přímo v seznamu produktů a pokud máte oprávnění upravovat produkty, můžete si typ přímo změnit bez otevírání skladové karty.
Vytvoření nového nákupu přes import z Excelu
Spustili jsme novou funkci, která mnohým z vás určitě usnadní vytváření nových nákupů.
Pokud jste byli dosud zvyklí vytvářet nákupy manuálně, můžete si usnadnit práci s Excelem a ušetříte si tak svůj drahocenný čas.
Jednoduše podle stanovené šablony vytvoříte XLS soubor, který vložíte do TISSu a celý nákup tak vytvoříte mrknutím oka.
Přesný návod jak na to je jako obvykle k dispozici Uživatelském manuálu.

Podpisování GDPR souhlasů na tablet

Jako jediný software na trhu máme pokryté celé zpracování souhlasů na zpracování os. údajů v souladu s Nařízením EP a Rady.
 
Každým vyšetřením nebo vyrobenými brýlemi získáváte od svého klienta souhlas, který musíte mít zdokumentovaný. Nově proto spouštíme funkci podepisování zákazníků na tablet a uchovávání těchto podpisů.
 
Jak to funguje?
Váš zákazník nepodepíše papírový dokument, ale podepíše se prstem nebo dotykovým perem na tablet. Tento podpis se uloží do databáze k danému zákazníkovi k typu souhlasu, který vám zákazník udělil.
Podpis se nedá zneužít, je digitální uchovaný na zabezpečeném serveru programu TISS Optic a zpracovávaný v souladu s bezpečnostní dokumentací optiky.
Aplikace na podepisování je připravená pro tablet Lenovo TabE7.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papír, úspora místa
  • Digitální uchovávání, které se nikdy nezničí
  • Bezpečnější zpracování, jako fyzické archivování podpisů na papíře
  • Není to biometrický údaj, ale otisk podpisu stejně platný jako reálný podpis na papíře
 
Kolik to stojí?
Služba je poskytována za měsíční poplatek 490 Kč, fakturovaný kvartálně zpětně. Služba nemá implementační úvodní poplatek.