Nejlepší software pro oční optiky
Vstupní implementační poplatek
16990 Kčza první pobočku
+
13990 Kčza každou další pobočku

Co je v ceně vstupního poplatku?


  • Online (přes sdílenou plochu) nebo fyzické školení celé optiky 
  • Nastavení přístupů do systému, kompletní nastavení optiky
  • Nastavení privilegií a různých úrovní přístupů pro zaměstnance
  • Import skladu (skladových položek) z předchozího programu
  • Import zakázek a zakázkových karet z předchozího programu
  • Nastavení EET z TISS Optic; nastavení pokladního deníku
  • Nastavení skladů, ceníků, neskladových položek
  • Manuály a hotline
+
Měsíční platba
2190 Kčza 1 přístup (Co je to "Přístup"?)
anebo
2890 Kčza 2 - 3 přístupy
anebo
3390 Kčza 4 – 7 přístupů
anebo
dohodoupro optiky s více jak 8 přístupy

Co je v ceně měsíční platby?


  • Plná verze systému TISS Optic pro celou optiku
  • Všechny funkce, které v TISS existují
  • Neomezená telefonická podpora na Hotline (+ pomoc přes Team Viewer)
  • Aktualizace kvůli změnám legislativy a dávkám pro ZP
  • Aktualizace o nové funkce systému
  • Pomoc při generování dávek
  • Nástroje pro rozesílání marketingových SMS zákazníkům


Uvedené ceny jsou bez DPH.

Nejčastější dotazy k tématu cen

Ceník dodatečných prací a výkonů

Ceník dodatečných prací a výkonů naleznete v sekci Doplňkový ceník.

Co je to "přístup"?

 
"Přístup" nebo také "login" je vytvořeno uživatelský účet zaměstnance (majitele, optometristy, brigádníka…) do systému TISS Optic do své konkrétní optiky. Jeden přístup může mít charakter sdíleného přístupu = tedy jeden přístup používají více zaměstnanci a přesto se platí pouze 1 přístup, i přesto, že je využíván více uživateli. Ve většině případů má však každá v optice svůj vlastní přístup, aby bylo jasně dohledatelné, co konkrétní zaměstnanec v TISS Optic dělal - kdo udělal zakázku, kdo ji upravil, kdo ji vydal a podobně. 
Jeden přístup se dá využít v jednom čase z bezpečnostních důvodů jen na 1 zařízení. Po vstupu do TISS Optic se stejným loginem na jiné zařízení je login z prvního zařízení automatické odhlášen.

Měsíční platba se neplatí podle počtu poboček, ale podle počtu přístupů.

Počet poboček je klíčový pouze při výpočtu implementačního - úvodního poplatku. Počet poboček pro měsíčné platby není podstatný, podstatné je, kolik uživatelských přístupů je vytvořeno za firmu jako celek.
Například: optika má 2 pobočky, na pobočce A jsou 2 zaměstnanci a majitel, na pobočce B je jeden zaměstnanec:

• instalační poplatek je 16990 Kč + 13990 Kč = 30980 Kč
• měsíční poplatek je: 2 zaměstnanci + 1 majitel + 1 zaměstnanec = 4 loginy. V případě, že se majitel rozhodne, mohou zaměstnanci v pobočce A využívat jeden sdílený login, čímž počet loginů celé firmy klesne na 1 + 1 + 1 = 3 loginy za 2690 Kč měsíčně.

Na jakých zařízeních lze 1 přístup použít?

S přístupem se můžete přihlásit na jakémkoli zařízení - přes mobil, tablet nebo přes počítač. V jednom čase může být přihlášen daný login jen na 1 zařízení.

Co není zahrnuto v ceně úvodního implementačního poplatku?

Více hodin školení, školení několika lektory, více dní přítomnosti školitele v ostrém provozu, ruční přepisování dat, vytvoření funkcí na míru, vytvoření tiskových sestav na míru, hardware ani spotřební zboží, fyzická realizace inventury našimi zaměstnanci, importy pokladního deníku, skladových pohybů, druhý a každý další import skladu / zakázek, programátorská práce. Ceník úkonů, které nejsou zahrnuty v ceně, je zveřejněn v části Ceník dodatečných prací a výkonů. Seznam úkonů, které jsou zahrnuty v ceně implementačního poplatku, najdete v menu Ceník pod samotnými cenami.

Co není zahrnuto v měsíční platbě?

V měsíčním poplatku není zahrnuto: opravy dat, SMS ze systému, provoz web stránky, emailů, webstránka, dodatečné návštěvy a doškolování, programátorské práce. Ceník úkonů, které nejsou zahrnuty v ceně, si můžete prohlédnout v části Ceník dodatečných prací a výkonů.

Kolik stojí aktualizace?

Vše je zahrnuto v ceně měsíčního poplatku. Navíc není zpoplatněna žádná funkce kromě případného webového rezervačního systému. Kompletní seznam doplňkových cen naleznete v části Ceník doplňkových prací a výkonů.

Jaké jsou další případné poplatky za individuální práce?

Někdy se stane, že náš klient potřebuje na míru naprogramovat specifickou tiskovou sestavu, upravit možnosti exportu do jiného datového formátu a podobně. Vždy se snažíme všechny funkce vyvíjet tak, aby byly bezplatné, nakolik slouží zlepšení celého programu TISS Optic. V některých situacích je však požadavek natolik specifická, že je pro jiné klienty těžko využitelná a v tom případě postupujeme v souladu s Ceníkem dodatečných prací a výkonů a s klientem si cenu za práce dohodneme individuálně.

Jsou SMS ze systému zdarma?

Ne. Systém odesílá marketingové, připomínající SMS nebo SMS o připravené zakázce na výdej automaticky přes naše servery v kooperaci s poskytovatelem této služby pro celou Evropu. 1 zaslána SMS je zpoplatněna částkou 1,50 Kč. Tyto spotřebované SMS jsou fakturovány na konci kvartálu.
Kromě SMS je mimo měsíční platby nejčastěji využívaná i služba rezervačního systému a digitální podpisy na souhlasy GDPR na tablet.

Stačí mi méně funkcí, budu mít nižší cenu?

Ne. TISS Optic je k dispozici s plnou funkcionalitou pro všechny klienty. Pokud však uzná klient za vhodné, že nějaké specifické funkce nepotřebuje, vypnou se pro něj. Cenu za měsíční užívání TISS optic to neovlivňuje. Seznam funkcí, které nejsou zahrnuty v měsíční platbě jsou: spotřebované SMS, rezervační systém a podepisování souhlasů se zpracováním osobních údajů na tablet. Přesný ceník služeb naleznete v doplňkovém ceníku.

Zaujíma Vás něco víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Novinky a aktuality

V spolupráci s našimi zákazníkmi spúšťame reklamnú kampaň "AJ VY STE TISS".

Tento mesiac štartuje nová reklamná kampaň s názvom "AJ VY STE TISS".  Postupne počas roka predstavíme rôzne inšpiratívne príbehy našich klientov zo slovenských a českých optík. Cieľom týchto kampaní je predstaviť našich partnerov v optikách, ľudí, ktorí stoja za ich úspechom, priblížiť ich príbehy a osobné posolstvá.

Zaujímajú nás aj ich postrehy a tipy na prácu v programe TISS, ako program používajú, čo si na ňom cenia a s čím im náš program pri práci pomáha. Uvedomujeme si, že práve spokojní klienti sú najlepšou vizitkou každej firmy a preto necháme o programe TISS hovoriť Vás.

Ako prvú sme navštívili a vyspovedali známu košickú optiku MAJOR OPTIK  s charizmatickým pánom Majorským a verte, že sa máte na čo tešiť.

 

Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti,
počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.

Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných  9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne:
23.12.2022 (piatok) - hotline  9.00 - 12.00

24.-26.12.2022 (sobota - pondelok) - hotline nedostupný

27.-29.12.2022 (utorok - štvrtok) - hotline 10.00 - 15.00

30.12.2022 (piatok) - hotline 10.00 - 12.00

31.12.2022 (sobota) - hotline nedostupný
1.1.2023 (nedeľa) - hotline nedostupný

2.1.2023 (pondelok) - hotline 10.00 - 15.00
3.1.2023 (utorok) - hotline  9.00 - 16.00
4.1.2023 (streda) - hotline 9.00 - 16.00
5.1.2023 (štvrtok) - hotline 9.00 - 16.00
6.1.2023 (piatok) - hotline nedostupný (!).

Podpisování GDPR souhlasů na tablet

Jako jediný software na trhu máme pokryté celé zpracování souhlasů na zpracování os. údajů v souladu s Nařízením EP a Rady.
 
Každým vyšetřením nebo vyrobenými brýlemi získáváte od svého klienta souhlas, který musíte mít zdokumentovaný. Nově proto spouštíme funkci podepisování zákazníků na tablet a uchovávání těchto podpisů.
 
Jak to funguje?
Váš zákazník nepodepíše papírový dokument, ale podepíše se prstem nebo dotykovým perem na tablet. Tento podpis se uloží do databáze k danému zákazníkovi k typu souhlasu, který vám zákazník udělil.
Podpis se nedá zneužít, je digitální uchovaný na zabezpečeném serveru programu TISS Optic a zpracovávaný v souladu s bezpečnostní dokumentací optiky.
Aplikace na podepisování je připravená pro jakýkoli tablet.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papír, úspora místa
  • Digitální uchovávání, které se nikdy nezničí
  • Bezpečnější zpracování, jako fyzické archivování podpisů na papíře
  • Není to biometrický údaj, ale otisk podpisu stejně platný jako reálný podpis na papíře
 
Kolik to stojí?
Služba je poskytována za měsíční poplatek 490 Kč, fakturovaný kvartálně zpětně. Služba nemá implementační úvodní poplatek.