Nejlepší software pro oční optiky

Prohlídka programem

TISS Optic je online softvér pre prácu v očnej optike. Funguje ako webová služba. V praxi to znamená, že tak ako vstupujete do svojho internetbankingu na základe mena a hesla, takisto vstúpite do systému TISS Optic na základe vašich prihlasovacích údajov. TISS Optic sa nikam neinštaluje, je to program na internete na adrese www.tiss.sk. Dostať doň sa tak môžete z počítača, smartfónu alebo tabletu. To, že ho nemusíte inštalovať, je neoceniteľná výhoda, pretože v optike tak môžete naraz pracovať na viacerých počítačoch. Systém to nijako nespomalí ani neovplyvní, presne tak, ako keby ste pracovali v internetbankingu: predstavte si, že ste na dovolenke a chcete skontrolovať, či Vám odišli platby z vášho účtu. Tak ľahko ako ste to vyriešili z tabletu na pláži, takisto ľahko skontrolujete z pláže aj denné tržby na pobočke. Stačí si otvoriť adresu www.tiss.sk, zadať prihlasovacie údaje a ste vo svojej optike. 

PŘEHLED SEZNAMU ZAKÁZEK PODLE ZVOLENÉHO OBDOBÍ, POBOČKY, ZAMĚSTNANCE, KLIENTA A DALŠÍCH

V přehledu Prodeje jsou evidované všechny zakázky od klientů s příslušnou dokumentací. V řádku každé zakázky je přehledně zobrazen stav, zda je již zakázka ukončena, odeslána do výroby, vydána, uhrazena atd. Vlastností, které je možno evidovat, je několik a jsou pro každou firmu individuálně nastavitelné. Za jménem klienta je piktogram znázorňující, zda jde o vyšetření zraku, výrobu dioptrických brýlí nebo kontaktní čočky. Nechybí údaj o celkové částce, výši zálohy či jméno uživatele systému, který zakázku vytvořil a čas jejího vytvoření.

POHLED NA KONKRÉTNÍ ZAKÁZKU. NA JEDNÉ KARTĚ JSOU PŘEHLEDNĚ ZOBRAZENÉ VŠECHNY INFORMACE

Po kliknutí na řádek se zakázkou se zobrazí všechny potřebné informace o prodaných produktech s rozpisem cen a slev. Ke každé zakázce je možné evidovat poznámku, hned jsou k dispozici informace o klientovi a ve spodní části rozpis úhrad a dokumentů k zakázce. Zakázka totiž kromě samotného prodeje brýlí mnohdy obsahuje podklady pro výrobu - pracovní/zakázkovou kartu. Obsahem zakázky nemusí být pouze zakázková karta, ale může jí předcházet i karta refrakční, která je výsledkem vyšetření.

Jak se vytváří nová zakázka? 

DENNÍ A MĚSÍČNÍ TRŽBY PŘEHLEDNĚ ZOBRAZENÉ, VČETNĚ AUTOMATICKÉHO VÝPOČTU VÝŠKY PROVIZE Z PRODEJE

Pohled na důležité hodnoty pro manažery - jak se pobočce nebo jednotlivým pobočkám daří. Tržby se dají sledovat za jakékoli časové období. Na základě obratů je možné rovnou v systému vypočítat výšku provize pro zaměstnance.

Prohlédněte si ukázku denní tržby a měsíční tržby ze systému TISS Optic.

Různé uživatelské privilegiá (užívatelské práva)

Ne každý zaměstnanec má mít možnost dělat v systému všechno. TISS Optic nabízí širokou škálu omezení a práv pro práci. Každá společnost si může nastavit vlastní skupiny zaměstnanců, kterým přiřadí individuální práva. Tak jako účetní nemusí mít přístup do zdravotní dokumentace, tak optik nemá mít přístup do výsledků z prodeje či marží. Systém nabízí také možnost omezit maximální výšku slevy, kterou zaměstnanec do zakázky může zadat.

PROSTŘEDÍ VYTVÁŘENÍ ZAKÁZKY

V jednom kroku se eviduje prodej z optiky a zároveň údaje potřebné pro zhotovení brýlí. V prodeji je široká škála možností, které má obsluha k dispozici. Pokud má optika pobočky, jedna pobočka může prověřit ihned stav na skladě té druhé. V běžném prodeji však obsluha načte ze skladového seznamu produkt, který si chce klient koupit (levá část pohledu - "Vložení položky z databáze") a v pravé části (pravá část náhledu - "Položky") se eviduje již konkrétní prodej pro klienta se součtem cen. V případě výběru zálohy se zaeviduje částka, která se zároveň vytiskne po přijetí peněz na zálohovém bločku. Do zakázky je však možné přidávat i "neskladové položky", tuto možnost využijí zejména před koncem roku manažeři optik. Pokud to má optika nastaveno, hned v této etapě je možné zobrazit zakázkovou kartu pro výrobu brýlí - tzv. pracovní kartu. Ta se zobrazí v nižší části pod evidencí záloh.

PŘEHLED SKLADOVÝCH ZÁSOB a skladových pohybů

Každá optika má možnost vytvořit si vlastní strukturu skladu a skladových karet. To, jaké parametry plánuje optika u produktů evidovat, je plně dynamické. Nemusí to být jen cena a název, ale také čárový kód, vlastní kódové označení, barva obruby, výrobce a mnoho jiného. Změna logiky skladu není problémem ani do budoucna. V přehledu těchto karet je možné zapnout různé evidence - kolik kusů je v rezervaci, kolik čeká na naskladnění a podobně. Práce se skladem je dynamická a TISS dokáže obhospodařovat všechny možné situace nejen na jedné, ale i na několika pobočkách. Přehledy jsou použitelné i pro optiky, které mají i komisní sklad, protože TISS přesně vyhodnotí, který dodavatel dodal prodaný komisní produkt.

Ukázku přehledu prodaného komisního zboží si můžete prohlédnout ve vzorovém přehledu

SYSTÉM TISS OPTIC DOKÁŽE ODESLAT KLIENTOVI SMS S INFORMACÍ, ŽE ZÁKAZKA JE HOTOVÁ

Propracovaný systém notifikací umožňuje odeslat SMS klientovi v jakékoli fázi podle nastavení optiky. Ať už je to připomínka na objednání, SMS se slevou v den narozenin nebo SMS o tom, že brýle jsou připravené k vyzvednutí. Personál tak nemusí pracně nikoho obvolávat a dohadovat se s klienty na převzetí. Klientům, kteří nepotřebují papírové potvrzení o zhotovení zakázky, může TISS poslat SMS už v momentě zaevidování zakázky, čímž se minimalizuje práce s papíry.

Různé verze zakázkové karty

Evidence potřebných parametrů pro výrobu brýlí probíhá v přehledné zakázkové - pracovní kartě. Uvedený výstup - vytištěná karta – se může tisknout ve dvou kopiích - jedna pro zákazníka a druhá pro optiku. Na pracovní kartě je možné evidovat libovolné doplňkové texty - poučení o používání, reklamační podmínky či informace o nakládání s osobními údaji ve smyslu GDPR. Součástí karty je i rozpis ceny. V systému TISS lze dynamicky nastavit, jaké sloupce s jakými hodnotami chce optika používat. Ať už částky s DPH, bez DPH, částky před či po slevách. Kombinací je několik. Vizuál zakázkové karty vychází ze dvou základních zobrazení - na obrázku jsou pro srovnání vedle sebe. Potvrzení o zaevidování zakázky lze odeslat klientovi z TISS Optic i SMS zprávou - vhodné pro ty, kteří nemají rádi potvrzení a papírky v peněžence. Vyzvednutí brýlí funguje na základě další přijaté SMS o zhotovených brýlích. Ideální pro moderní optiky s mladou klientelou.

Zakázková karta pro prodej kontaktních čoček ke ztažení 

REFRAKČNÍ KARTA pro práci optometristy

Refrakční karta je odborným nálezem optometristy s příslušnými parametry. Po zaevidování refrakční karty umí systém pro tvorbu brýlí automaticky přepočítat naměřené hodnoty a připravit je pro optika do zakázkové karty na výrobu brýlí. K refrakční kartě lze zadávat dva typy poznámek - poznámka, která se na kartu tiskne a poznámka, která se na kartu netiskne (není vhodné, aby zákazník viděl všechny interní poznámky).

Ukázková refrakční karta ke ztažení .

TISK ETIKET/CENOVEK

Velkou výhodou TISSu je nejen odborná práce, ale i práce v prodeji a skladu. TISS dokáže tisknout několik desítek typů cenovek, etiket a různé typy ceníků. Jednotlivé typy se liší velikostí, zobrazením názvu či výrobce a dalšími parametry. K systému TISS vám dodáme i samolepkové fólie na označení každého produktu jednotným systémem.

Aktuálně je v TISS optic k dispozici 39 různých typů cenovek.

VÝSTUPY PRO MANAŽERY OPTIKY

TISS Optic nabízí díky manažerským reportům několik statistických výstupů, které majitel optiky dokáže marketingově využít. Reporty se kromě přehledů o prodeji zaměřují i na sledování podezřelých úkonů v systému a nabízejí přehled aktivity zaměstnanců.
Výstupy zobrazují ve vámi zvoleném období počet zakázek, objem zakázek (neboli částku zrealizovaných zakázek), počet nových zákazníků, hodinu přihlášení/odhlášení zaměstnance ze systému a mnohé jiné. Více o funkci viz FUNKCE.

Speciální režim Elizabeth pro technicky slabší kolegy

Běžně se setkáváme s optikami, kde má personál z nových věcí stres. Nerozumí moderní technice, nekamarádí se s počítači. Přesně pro takové optiky máme v TISS Optic režim Elizabeth. Zaměstnanci, kteří mají tento režim v optice aktivní, nevidí nic jiného, ​​jen:
  • seznam existujících zakázek
  • možnost vytvořit novou zakázku nebo rychlý prodej
  • denní a případně tržby

Nemají tak pocit, že jsou v programu ztraceni. Elizabeth je ideální řešení, protože je možné jej aktivovat jen vybraným zaměstnancům. Ti zdatnější pracují v běžném režimu i s možnostmi naskladňovat, tisknout cenovky a dělat všechny ostatní operace.

CO DĚLAT, POKUD MÁM PROBLÉM?

Každý klient, který používá TISS a v minulosti používal jiný program, oceňuje úroveň zákaznické podpory. Snažíme se o naše klienty starat, jak nejlépe dokážeme. Naše kolegyně na zákaznické lince jsou zde pro naše klienty každý pracovní den od 8:00 do 16:30, v urgentních případech do 19:00. Tvoříme manuály a komentovaná videa k nejčastějším otázkám, s nimiž se na podpoře klientům setkáváme a také neustále představujeme novinky, které naši klienti v praxi rádi využijí. Klient o nás ví, že se vždy má na koho obrátit. Zákaznická podpora je alfa a omega. Je pro nás skutečně velmi důležité, abychom klientům pomáhali.

Zaujíma Vás něco víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Novinky a aktuality

V spolupráci s našimi zákazníkmi spúšťame reklamnú kampaň "AJ VY STE TISS".

Tento mesiac štartuje nová reklamná kampaň s názvom "AJ VY STE TISS".  Postupne počas roka predstavíme rôzne inšpiratívne príbehy našich klientov zo slovenských a českých optík. Cieľom týchto kampaní je predstaviť našich partnerov v optikách, ľudí, ktorí stoja za ich úspechom, priblížiť ich príbehy a osobné posolstvá.

Zaujímajú nás aj ich postrehy a tipy na prácu v programe TISS, ako program používajú, čo si na ňom cenia a s čím im náš program pri práci pomáha. Uvedomujeme si, že práve spokojní klienti sú najlepšou vizitkou každej firmy a preto necháme o programe TISS hovoriť Vás.

Ako prvú sme navštívili a vyspovedali známu košickú optiku MAJOR OPTIK  s charizmatickým pánom Majorským a verte, že sa máte na čo tešiť.

 

Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti,
počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.

Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných  9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne:
23.12.2022 (piatok) - hotline  9.00 - 12.00

24.-26.12.2022 (sobota - pondelok) - hotline nedostupný

27.-29.12.2022 (utorok - štvrtok) - hotline 10.00 - 15.00

30.12.2022 (piatok) - hotline 10.00 - 12.00

31.12.2022 (sobota) - hotline nedostupný
1.1.2023 (nedeľa) - hotline nedostupný

2.1.2023 (pondelok) - hotline 10.00 - 15.00
3.1.2023 (utorok) - hotline  9.00 - 16.00
4.1.2023 (streda) - hotline 9.00 - 16.00
5.1.2023 (štvrtok) - hotline 9.00 - 16.00
6.1.2023 (piatok) - hotline nedostupný (!).

Podpisování GDPR souhlasů na tablet

Jako jediný software na trhu máme pokryté celé zpracování souhlasů na zpracování os. údajů v souladu s Nařízením EP a Rady.
 
Každým vyšetřením nebo vyrobenými brýlemi získáváte od svého klienta souhlas, který musíte mít zdokumentovaný. Nově proto spouštíme funkci podepisování zákazníků na tablet a uchovávání těchto podpisů.
 
Jak to funguje?
Váš zákazník nepodepíše papírový dokument, ale podepíše se prstem nebo dotykovým perem na tablet. Tento podpis se uloží do databáze k danému zákazníkovi k typu souhlasu, který vám zákazník udělil.
Podpis se nedá zneužít, je digitální uchovaný na zabezpečeném serveru programu TISS Optic a zpracovávaný v souladu s bezpečnostní dokumentací optiky.
Aplikace na podepisování je připravená pro jakýkoli tablet.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papír, úspora místa
  • Digitální uchovávání, které se nikdy nezničí
  • Bezpečnější zpracování, jako fyzické archivování podpisů na papíře
  • Není to biometrický údaj, ale otisk podpisu stejně platný jako reálný podpis na papíře
 
Kolik to stojí?
Služba je poskytována za měsíční poplatek 490 Kč, fakturovaný kvartálně zpětně. Služba nemá implementační úvodní poplatek.