Nejlepší software pro oční optiky
V spolupráci s našimi zákazníkmi spúšťame reklamnú kampaň "AJ VY STE TISS".

Tento mesiac štartuje nová reklamná kampaň s názvom "AJ VY STE TISS".  Postupne počas roka predstavíme rôzne inšpiratívne príbehy našich klientov zo slovenských a českých optík. Cieľom týchto kampaní je predstaviť našich partnerov v optikách, ľudí, ktorí stoja za ich úspechom, priblížiť ich príbehy a osobné posolstvá.

Zaujímajú nás aj ich postrehy a tipy na prácu v programe TISS, ako program používajú, čo si na ňom cenia a s čím im náš program pri práci pomáha. Uvedomujeme si, že práve spokojní klienti sú najlepšou vizitkou každej firmy a preto necháme o programe TISS hovoriť Vás.

Ako prvú sme navštívili a vyspovedali známu košickú optiku MAJOR OPTIK  s charizmatickým pánom Majorským a verte, že sa máte na čo tešiť.

 

Vianoce a Nový rok 2023 - prevádzka hotline
Milí klienti,
počas sviatkov a Nového roka budeme pracovať v obmedzenom režime. Prosím, ak plánujete inventúry alebo potrebujete doriešiť iné záležitosti, spojte sa s nami pre pomoc a vysvetlenia do 22.12.2022.

Bežná prevádzková doba hotline bude skrátená zo štandardných  9.00 - 16.00 v najbližšie dni nasledovne:
23.12.2022 (piatok) - hotline  9.00 - 12.00

24.-26.12.2022 (sobota - pondelok) - hotline nedostupný

27.-29.12.2022 (utorok - štvrtok) - hotline 10.00 - 15.00

30.12.2022 (piatok) - hotline 10.00 - 12.00

31.12.2022 (sobota) - hotline nedostupný
1.1.2023 (nedeľa) - hotline nedostupný

2.1.2023 (pondelok) - hotline 10.00 - 15.00
3.1.2023 (utorok) - hotline  9.00 - 16.00
4.1.2023 (streda) - hotline 9.00 - 16.00
5.1.2023 (štvrtok) - hotline 9.00 - 16.00
6.1.2023 (piatok) - hotline nedostupný (!).
TISS Optic a jeho použitie v malých optikách
Jste malá rodinná oční optika a myslíte si, že pro vás je TISS Optic příliš komplikovaný?

Opak je pravdou. Náš program využívají ve velké míře právě malé optiky.

Častým způsobem používání TISS Optic je začít se zakázkovými kartami, následně se přidají vyšetření optometristů, sklad a nakonec evidence přijatých dokladů a peněžního deníku. Všechny lze přidávat postupně a optika je začne využívat tehdy, když je spokojená a připravená na další možnosti programu.


Které funkce nejčastěji využívají naši klienti, kteří mají malé optiky se dočtete v tomto článku.
Novinky ve skladu
Záleží nám na tom, aby se Vám v TISSu pracovalo snadno a srozumitelně. Přinášíme vám proto v skladu hned 3 novinky
1. Nový typ produktů √
Kromě Produktu a Služby si můžete položku označit jako Neskladové produkt. Tato položka se pak v tržbě eviduje jako produkt / zboží, ale skladové pohyby se u ní neevidují.
2. Přednastavený typ produktů podle kategorie √
V kategorii produktů si můžete nastavit přednastavený typ nových produktů. To znamená, že od momentu, kdy si například v kategorii SLUŽBY nastavíte přednastavený typ nových produktů na typ služba, všechny nové produkty vložené do této kategorie už budou mít nastavený typ služba
3. Zobrazení typu produktů v seznamu položek ve skladu √
Ve skladu se zobrazí typ produktů přímo v seznamu produktů a pokud máte oprávnění upravovat produkty, můžete si typ přímo změnit bez otevírání skladové karty.
Vytvoření nového nákupu přes import z Excelu
Spustili jsme novou funkci, která mnohým z vás určitě usnadní vytváření nových nákupů.
Pokud jste byli dosud zvyklí vytvářet nákupy manuálně, můžete si usnadnit práci s Excelem a ušetříte si tak svůj drahocenný čas.
Jednoduše podle stanovené šablony vytvoříte XLS soubor, který vložíte do TISSu a celý nákup tak vytvoříte mrknutím oka.
Přesný návod jak na to je jako obvykle k dispozici v Uživatelském manuálu.
Jak školíme během pandemie?
Mnoho z našich potenciálních klientů by rádo vědelo, jak probíhá školení a instalace systému TISS Optic během covid pandemie. Přizpůsobili jsme se, školíme všechny nové optiky online. Kolega Tomáš na pěti minutovém videu vysvětluje, jak online školení probíhá a jaké otázky řeší s optikmi na začátku nejčastěji.

Jak propojit eshop a TISS Optic
Mít eshop je moderní, ale ještě modernější je mít vše spojené tak, aby bylo práce co nejméně. Eshop lze s programem TISS Optic propojit pomocí funkce s názvem API. Co to API je? Jak API funguje? Lidskou řečí pro technicky neznalé kolega Tomáš vysvětluje, jak funguje propojení TISS Optic a vašeho eshopu.

Zrušení instalačního poplatku
V souvislosti s aktuální situací jsme se rozhodli do 31.3.2021 zrušit instalační poplatky pro naše nové klienty. Instalační poplatek v hodnotě 14990 Kč (první pobočka optiky) a 11990 Kč (za každou další pobočku) neúčtujeme; školení při bezplatné implementaci probíhá online přes sdílenou obrazovku a videohovor. Za TISS Optic se platí pouze běžný měsíční poplatek dle ceníku na našem webu. Klienti, kteří vyžadují osobní školení tak jako dosud, mají poplatek zachován tak jako dosud.
Kukněte na video s kolegou Tomášem, kde aktuální akci vysvětluje.

Instalace a školení Tiss Optic online probíhá na sdílené obrazovce, každý tak přesně ví a vidí, co a jak se v Tiss Optic obsluhuje.
Automatické doplňování znamének v zakázkových kartách
Vážení klienti,
od pondělí 20.4.2020 bude v refrakčních i zakázkových kartách pro brýle i kontaktní čočky zapnuté automatické doplňování Vámi vepsaných hodnot do korektního tvaru.
TISS tak automaticky doplní hodnoty 00 za desetinnou čárku nebo znaménko plus před číslo bez znaménka.
Přehled příkladů uvádíme v obrázku.
Funkce bude aktivována v každé optice automaticky bez možnosti vypnutí.

Nový servisní protokol
Připravili jsme nový protokol na opravy a servis brýlí. Funguje také jako formulář pro záruční / pozáruční opravy.
SMS s denní tržbou a notifikace změn v minulosti
Doplnili jsme funkci, která každý den automaticky odešle SMS s denní tržbou na konci dne (i samostatně za každou pobočku). Kromě toho je možné aktivovat i SMS notifikace, pokud někdo mění již uzavřené dny zpětně; tato SMS má preventivní charakter, pokud nejsou zapnuté omezení pro zaměstnance.
Coronazľava = eKasa v cene programu
Optiky, ktoré sa rozhodnú prejsť do TISS Optic, od nás získajú ekasa fiskálne tlačiarne eFox zdarma. Ušetrite tak 520€ bez DPH a TISS Vám bude tlačiť aj bločky.

Podrobnosti a aktuálne akcie nájdete v sekcii Cenník.
Platné len pre slovenské optiky.
Zavřená optika. Co v ní dělat?
Aktuální situace v Česku i na Slovensku zavřela optiky. To je však příležitost k tomu, abyste v optice uklidili. Vymetli každý šuplík, vyčistili každý rám. Je to prostor na pořádnou inventuru, pořádek ve skladu, analýzu produktů. Co ještě?
Čtěte více v našem článku.
OMEZENÍ SLEVY SKUPINĚ UŽIVATELŮ
Novým nastavením v TISS Optic od teď víte omezit výši slevy, kterou klientovi dají Vaši zaměstnanci. Limit určuje admin pro libovolnou skupinu uživatelů, kterou v systému máte definovanou a umí ho kdykoliv upravit.
ONLINE OBJEDNÁVÁNÍ ČOČEK
Važení klienti,
jednoduché online objednání čoček přímo ze systému – i to nabízí TISS Optic. Na základě vytvořených zakázek, zašle TISS emailem objednávku přímo dodavatelem čoček.

V případě zájmu o více informací, nebo zapnutí funkce, nás prosím konatktujte.
ZNAČENÍ TYPU BRÝLÍ
Milí klienti,
od této chvíle je možné přímo při prodeji evidovat k jednotlivým produktům, o jakou korekci se jedná. V jedné zakázce tak můžete evidovat brýle do blízka, dálky, nebo multifokál a čočky pro levé nebo pravé oko. Informace o korekci se zobrazí v zakázce i na zakázkové kartě.
Ti, kteří máte o funkci zájem, prosím, dejte nám vědět a my Vám ji rádi aktivujeme.
KALKULAČKA VÝDAJE
Milí klienti,
V TISS Optic máme zajímavou vychytávku. Je jí kalkulačka výdaje. Po zadání tisku dokladu k zakázce a volbě platby v hotovosti (případně poukázkami), se Vám objeví v pravém dolním rohu. Zadáte v ní částku, jakou Vám klient dává a kalkulačka vypočítá, kolik peněz je třeba klientovi vydat.

V případě zájmu o zapnutí této funkce, nás prosím kontaktujte.
PŘÍZNAK STORNOVANÉ ZAKÁZKY
Milí klienti,
Pokud děláte storno zakázky, od teď je při stornované zakázce (původní) příznak, který Vás vizuálně upozorní, že je zakázka stornována. Příznak je malý červený kroužek při ceně zakázky. Detail si prosím podívejte na obrázku. Plný kroužek - samotné storno - zůstává jako příznak storna tak jako dosud.
MANAŽERSKÉ REPORTY
Milí klienti,
připravili jsme pro Vás velkou novinku v TISS Optic - MANAŽERSKÉ REPORTY
Díky nim máte tyto přehledy ve Vámi zvoleném období (samozřejmě i pro pobočky zvlášť):
- O počtu zakázek, o objemu zakázek, čili částce zrealizovaných zakázek, počtu nových zákazníků a jiné
Navrhněte, jaké výstupy potřebujete z TISS Optic a my uděláme vše proto, abychom Vám je do systému doplnili.
Reporty obratem zapneme, když nám dáte vědět Váš zájem.
ZAKÁZKA UHRAZENA - INFO NA ZAKÁZKOVÉ KARTĚ
Vážení klienti,
dokončili jsme funkci, díky které se na zakázkovou kartu vytiskne informace, že zakázka byla uhrazena v plné výši. Pokud Vám na zakázkové kartě dosud tato informace chyběla, kontaktujte nás, my Vám obratem zapneme nastavení.
MOŽNOST ODSKLADNIT I NESKLADOVÉ POLOŽKY
Vážení klienti,
TISS obsahuje nastavení, díky kterému se i neskladové položky / služby dají označit jako odskladněné. To využijí zejména optiky, které realizují dávky do pojišťoven. Ohledně zapnutí tohoto nastavení, nás prosím kontaktujte.
PŘIHLÁŠENÍ SE NA POBOČKU BEZ KASY
Milí klienti,
pokud máte na pobočce několik počítačů, na kterých pracujete a ne na každém z nich potřebujete tisknout bločky, TISS nabízí možnost přihlásit se na pobočku bez kasy. Nebudou Vás tak rušit vyskakovací okna, když budou Vaši kolegové tlačit doklad k zakázce. Po přihlášení jednoduše zadáte v části, kde vybíráte kasu, možnost "bez pokladny". Pokud máte o nastavení zájem, ozvěte se nám, zapneme Vám tuto možnost.
ZOBRAZIT / SKRÝT "Vložení položky, která nemá skladovou kartu"
Vážení klienti,
pro ty z Vás, kteří používají primárně pouze sklad a nepotřebují vytvářet nové produkty, jsme vytvořili novou funkci, díky které zobrazíte / skryjete "Vložení položky, která nemá skladovou kartu". Pro aktivaci funkce, nás prosím kontaktujte.
OPTA 2024

Tak a máme to za sebou! Ako sme vám avizovali v predchádzajúcom newsletteri, začiatkom marca/března sa konal veľtrh OPTA (8. – 10. 3.). S mnohými z vás sme sa aj osobne stretli, z čoho sa veľmi tešíme, že ste sa zastavili pri našej expozícii.

Vynikajúce karamelky boli určite highlightom. Rovnako tak aj spoločné fotenie, z ktorého ste získali fotku vy aj my. Mimochodom, už ste si ich niekde vystavili? Ak áno, pošlite nám fotku, sme zvedaví!

S našou Blankou, ste si mohli priamo na mieste doriešiť všetky nezrovnalosti a otázky ohľadom TISSU. Taktiež aj Tomáš s Mišom vám ochotne pomohli a vypočuli si vaše podnety na zlepšenie či doplnenie. Od príchodu do Košíc na nich pracujeme.

Boli sme aktívni aj čo sa týka online priestoru. Natáčali sme, fotili a to všetko si môžete pozrieť na našom Instagrame.



 
 
 
Zobraziť tento príspevok na Instagrame

Príspevok, ktorý zdieľa TISS OPTIC SK & CZ (@tissoptic)

Zaujíma Vás něco víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Podpisování GDPR souhlasů na tablet

Jako jediný software na trhu máme pokryté celé zpracování souhlasů na zpracování os. údajů v souladu s Nařízením EP a Rady.
 
Každým vyšetřením nebo vyrobenými brýlemi získáváte od svého klienta souhlas, který musíte mít zdokumentovaný. Nově proto spouštíme funkci podepisování zákazníků na tablet a uchovávání těchto podpisů.
 
Jak to funguje?
Váš zákazník nepodepíše papírový dokument, ale podepíše se prstem nebo dotykovým perem na tablet. Tento podpis se uloží do databáze k danému zákazníkovi k typu souhlasu, který vám zákazník udělil.
Podpis se nedá zneužít, je digitální uchovaný na zabezpečeném serveru programu TISS Optic a zpracovávaný v souladu s bezpečnostní dokumentací optiky.
Aplikace na podepisování je připravená pro jakýkoli tablet.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papír, úspora místa
  • Digitální uchovávání, které se nikdy nezničí
  • Bezpečnější zpracování, jako fyzické archivování podpisů na papíře
  • Není to biometrický údaj, ale otisk podpisu stejně platný jako reálný podpis na papíře
 
Kolik to stojí?
Služba je poskytována za měsíční poplatek 490 Kč, fakturovaný kvartálně zpětně. Služba nemá implementační úvodní poplatek.