Nejlepší software pro oční optiky
CORONAVIRUS: Naše podpora pro klienty funguje, není nijak omezena. V případě potíží s dovoláním 776 47 67 37, volejte +421 907 972 845.

Zajímáte se o TISS Optic?

Nyní, když je prostor věnovat se dlouho odkládaným činnostem, využijte tento čas efektivně.
Kromě toho, že až do odvolání nabízíme rozložení implementačního poplatku na 12 měsíců, máme nyní prostor pořádně Vám vysvětlit a ukázat, jak TISS funguje.
Rozložení 14990 Kč na 12 měsíců je 1249 Kč měsíčně. A to už za dobrý program skutečně stojí.

Co bývá obsahem společného rozhovoru a jak probíhá prezentace TISS Optic přes sdílenou obrazovku?

Nejčastěji začínáme rozhovor tak, že nám řeknete, v čem cítíte největší nedostatky v aktuálním režimu. Pro většinu optik je to:
  • eet,
  • nemožnost pracovat současne na dvou a více počítačích,
  • složíté síťování programu mezi pobočkama,
  • problém evidovat kombinovaně jak úhradu kartou a i v hotovosti současně,
  • nepořádek ve skladech,
  • co je třeba v souvislosti s GDPR zajistit v optice,
  • co musí být uvedeno na zakázkové kartě (reklamační podmínky, podmínky používání, obchodní podmínky...),
  • jak uplatňovat dárkové poukázky a jak správně uvádět na poukázkách DPH?
  • ano, připojíme se přes sdílenou obrazovku a reálně Vám rádi TISS Optic předvedeme :-),
Coronazľava = eKasa v cene programu
Optiky, ktoré sa rozhodnú prejsť do TISS Optic, od nás získajú ekasa fiskálne tlačiarne eFox zdarma. Ušetrite tak 520€ bez DPH a TISS Vám bude tlačiť aj bločky.

Podrobnosti a aktuálne akcie nájdete v sekcii Cenník.
Platné len pre slovenské optiky.
Zavřená optika. Co v ní dělat?
Aktuální situace v Česku i na Slovensku zavřela optiky. To je však příležitost k tomu, abyste v optice uklidili. Vymetli každý šuplík, vyčistili každý rám. Je to prostor na pořádnou inventuru, pořádek ve skladu, analýzu produktů. Co ještě?
Čtěte více v našem článku.
OMEZENÍ SLEVY SKUPINĚ UŽIVATELŮ
Novým nastavením v TISS Optic od teď víte omezit výši slevy, kterou klientovi dají Vaši zaměstnanci. Limit určuje admin pro libovolnou skupinu uživatelů, kterou v systému máte definovanou a umí ho kdykoliv upravit.
ONLINE OBJEDNÁVÁNÍ ČOČEK
Važení klienti,
jednoduché online objednání čoček přímo ze systému – i to nabízí TISS Optic. Na základě vytvořených zakázek, zašle TISS emailem objednávku přímo dodavatelem čoček.

V případě zájmu o více informací, nebo zapnutí funkce, nás prosím konatktujte.
ZNAČENÍ TYPU BRÝLÍ
Milí klienti,
od této chvíle je možné přímo při prodeji evidovat k jednotlivým produktům, o jakou korekci se jedná. V jedné zakázce tak můžete evidovat brýle do blízka, dálky, nebo multifokál a čočky pro levé nebo pravé oko. Informace o korekci se zobrazí v zakázce i na zakázkové kartě.
Ti, kteří máte o funkci zájem, prosím, dejte nám vědět a my Vám ji rádi aktivujeme.
KALKULAČKA VÝDAJE
Milí klienti,
V TISS Optic máme zajímavou vychytávku. Je jí kalkulačka výdaje. Po zadání tisku dokladu k zakázce a volbě platby v hotovosti (případně poukázkami), se Vám objeví v pravém dolním rohu. Zadáte v ní částku, jakou Vám klient dává a kalkulačka vypočítá, kolik peněz je třeba klientovi vydat.

V případě zájmu o zapnutí této funkce, nás prosím kontaktujte.
PŘÍZNAK STORNOVANÉ ZAKÁZKY
Milí klienti,
Pokud děláte storno zakázky, od teď je při stornované zakázce (původní) příznak, který Vás vizuálně upozorní, že je zakázka stornována. Příznak je malý červený kroužek při ceně zakázky. Detail si prosím podívejte na obrázku. Plný kroužek - samotné storno - zůstává jako příznak storna tak jako dosud.
MANAŽERSKÉ REPORTY
Milí klienti,
připravili jsme pro Vás velkou novinku v TISS Optic - MANAŽERSKÉ REPORTY
Díky nim máte tyto přehledy ve Vámi zvoleném období (samozřejmě i pro pobočky zvlášť):
- O počtu zakázek, o objemu zakázek, čili částce zrealizovaných zakázek, počtu nových zákazníků a jiné
Navrhněte, jaké výstupy potřebujete z TISS Optic a my uděláme vše proto, abychom Vám je do systému doplnili.
Reporty obratem zapneme, když nám dáte vědět Váš zájem.
ZAKÁZKA UHRAZENA - INFO NA ZAKÁZKOVÉ KARTĚ
Vážení klienti,
dokončili jsme funkci, díky které se na zakázkovou kartu vytiskne informace, že zakázka byla uhrazena v plné výši. Pokud Vám na zakázkové kartě dosud tato informace chyběla, kontaktujte nás, my Vám obratem zapneme nastavení.
MOŽNOST ODSKLADNIT I NESKLADOVÉ POLOŽKY
Vážení klienti,
TISS obsahuje nastavení, díky kterému se i neskladové položky / služby dají označit jako odskladněné. To využijí zejména optiky, které realizují dávky do pojišťoven. Ohledně zapnutí tohoto nastavení, nás prosím kontaktujte.
PŘIHLÁŠENÍ SE NA POBOČKU BEZ KASY
Milí klienti,
pokud máte na pobočce několik počítačů, na kterých pracujete a ne na každém z nich potřebujete tisknout bločky, TISS nabízí možnost přihlásit se na pobočku bez kasy. Nebudou Vás tak rušit vyskakovací okna, když budou Vaši kolegové tlačit doklad k zakázce. Po přihlášení jednoduše zadáte v části, kde vybíráte kasu, možnost "bez pokladny". Pokud máte o nastavení zájem, ozvěte se nám, zapneme Vám tuto možnost.
ZOBRAZIT / SKRÝT "Vložení položky, která nemá skladovou kartu"
Vážení klienti,
pro ty z Vás, kteří používají primárně pouze sklad a nepotřebují vytvářet nové produkty, jsme vytvořili novou funkci, díky které zobrazíte / skryjete "Vložení položky, která nemá skladovou kartu". Pro aktivaci funkce, nás prosím kontaktujte.

Zaujíma Vás něco víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Podpisování GDPR souhlasů na tablet

Jako jediný software na trhu máme pokryté celé zpracování souhlasů na zpracování os. údajů v souladu s Nařízením EP a Rady.
 
Každým vyšetřením nebo vyrobenými brýlemi získáváte od svého klienta souhlas, který musíte mít zdokumentovaný. Nově proto spouštíme funkci podepisování zákazníků na tablet a uchovávání těchto podpisů.
 
Jak to funguje?
Váš zákazník nepodepíše papírový dokument, ale podepíše se prstem nebo dotykovým perem na tablet. Tento podpis se uloží do databáze k danému zákazníkovi k typu souhlasu, který vám zákazník udělil.
Podpis se nedá zneužít, je digitální uchovaný na zabezpečeném serveru programu TISS Optic a zpracovávaný v souladu s bezpečnostní dokumentací optiky.
Aplikace na podepisování je připravená pro tablet Lenovo TabE7.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papír, úspora místa
  • Digitální uchovávání, které se nikdy nezničí
  • Bezpečnější zpracování, jako fyzické archivování podpisů na papíře
  • Není to biometrický údaj, ale otisk podpisu stejně platný jako reálný podpis na papíře
 
Kolik to stojí?
Služba je poskytována za měsíční poplatek 490 Kč, fakturovaný kvartálně zpětně. Služba nemá implementační úvodní poplatek.