Nejlepší software pro oční optiky
CORONAVIRUS: Naše podpora pro klienty funguje, není nijak omezena. V případě potíží s dovoláním 776 47 67 37, volejte +421 907 972 845.

Aktivity když je zavřeno #jsmedoma

V této nelehké době jsme se u nás v TISS Optic zamysleli, jak využít váš čas a možnosti TISS na to, abyste optiku nakopli co nejlépe. Co jsme vymysleli?

Inventura a pořádek ve skladě

  • Udělejte si konečně pořádek ve skladu. Mnoho optik dělá inventury "halabala", protože "je to hodně práce". Ano, je to hodně práce. Ale když tu práci neabsolvujete, sklad nebudete mít v pořádku nikdy. I když se Vám daří udržovat jakž-takž stav ve skladu, nezaškodí, pokud otevřete každou kategorii a přejmenujete nejasné názvy, sloučíte duplicity do jedné skladové karty, uděláte přesuny tak, aby rámy byly v "rámových" kategoriích, sluňáky ve "slunečních" a podobně. Rovněž je na místě skoncovat s nekonečným bordelem v kategoriích typu "bordel".
    Klienti, kteří přecházeli do TISS z jiného programu a nechtěli na začátku dělat poctivou inventuru, mají sice sklad, ale ne zcela ideální. Logika jiných programů a TISS je totiž odlišná, a i když se sice snažíme, někdy při importu "uletí" některé produkty, které je třeba zařadit ručně. Není jich nikdy mnoho, ale mnohokrát se to nedokončí, aby byl sklad na 100 %.

Zavedení věrnostního programu a příprava vernostních karet

  • Začněte využívat věrnostní program. TISS obsahuje funkci evidence věrnostních karet klientů. Začněte je využívat. Funguje jednoduše, vaši klienti budou za realizované nákupy sbírat body. 1 bod = sleva XY Kč (vy rozhodnete, kolik to bude). Při dalším nákupu se tyto body aplikují jako sleva, nebo má klient možnost za body získat například druhý produkt nebo vybranou službu zdarma. Věrnostní zákaznické programy fungují nejlépe.

Nové a pěkné cenovky

  • Vytvořte nové štítky na produkty, aby byly cenovky v jednotném designu. Přestanete tak fixou psát kódy na fólie a budete mít štítkem pěkně označený každý produkt. TISS Optic nabízí 40 různých etiket, jaké se dají na brýle použít. Cenovka jako průhledná fólie na sklo, stranici, držák a mnohé další. Pokud Vás zajímá, jak to může fungovat, ozvěte se, rádi Vám zašleme fotky reálných štítků na obrubách.

Vybavte optiku skenerem - čtečkou čárových kódů

  • Zvažte i koupi nového skeneru - čtečky čárových kódů. Budete mít hezké etikety s čárovými kódy, tak proč to nevyužít? Kromě toho má každá zakázková karta čárový kód. Nemusíte tak hledat ručně v počítači, co je třeba zákazníkovi vydat. Inventura s čárovými kódy se výrazně zkrátí.

Podepisujte GDPR souhlasy na tablet

  • Aktivujte režim podepisování na tablet. Nemusíte tak uchovávat podpisy se souhlasy GDPR v papírové podobě, ale uchovávat se budou digitálně. Potřebujete k tomu jen tablet. Funkce je popsána https://www.tissoptic.cz/#tabletv oranžovém bloku pod jednotlivými blogy.

Vymyslete nový marketing

Nový web - program odměňování, exkluzivní program. Pokud máte jakýkoliv web (nemusí být od nás), doplníme na něj rezervační modul. Vaši klienti tak budou moci udělat rezervaci na vyšetření online. Jaké jsou základní funkce rezervačního systému?

  • Rezervovat může kdokoli z webu, konečně konec papírovým kalendářům,
  • Rezervaci můžete samozřejmě v TISS upravit, změnit, přesunout na jiný termín,
  • Klientovi přijde den před termínem připomínková SMS,
  • Různé služby mohou mít různé časy vyšetření a různou cenu,
  • V případě více poboček je možné nabízet jednotlivé služby pouze na vybrané pobočky,
  • V systému si klient na webu může vybrat i vašeho zaměstnance, jehož na danou službu preferuje,
  • Příchozí rezervace lze omezit například tak, že je budete telefonicky potvrzovat (pokud nechcete, aby Vám zákazníci dělali Váš pracovní program),
  • Můžete v něm zablokovat celozávodní dovolené nebo jiné časy, kdy rezervace nejsou možné,
  • Nové rezervace se dají blokovat pro aktuální pracovní den nebo ad hoc i dva dny předem tak, abyste měli prostor se na vyšetření připravit.
Zrušení instalačního poplatku
V súvislosti s aktuálnou situáciou sme sa rozhodli do 30.6.2020 zrušiť inštalačné poplatky pre všetky optiky. Inštalačný poplatok v hodnote 490€ (prvá pobočka optiky) a 390€ (za každú ďalšiu pobočku) neúčtujeme; školenie pri bezplatnej implementácii prebieha online cez zdieľanú obrazovku a videohovor. Za TISS Optic sa platí len bežný mesačný poplatok podľa cenníka na našom webe. Klienti, ktorí vyžadujú osobné školenie tak ako doteraz, majú poplatok zachovaný tak ako doteraz.
Pozrite si video s kolegom Tomášom, kde aktuálnu akciu vysvetľuje 

Inštalácia a školenie TISS Optic online prebieha na zdieľanej obrazovke, každý tak presne vie a vidí, čo a ako sa v TISS Optic obsluhuje.
Automatické doplňování znamének v zakázkových kartách
Vážení klienti,
od pondělí 20.4.2020 bude v refrakčních i zakázkových kartách pro brýle i kontaktní čočky zapnuté automatické doplňování Vámi vepsaných hodnot do korektního tvaru.
TISS tak automaticky doplní hodnoty 00 za desetinnou čárku nebo znaménko plus před číslo bez znaménka.
Přehled příkladů uvádíme v obrázku.
Funkce bude aktivována v každé optice automaticky bez možnosti vypnutí.

Nový servisní protokol
Připravili jsme nový protokol na opravy a servis brýlí. Funguje také jako formulář pro záruční / pozáruční opravy.
SMS s denní tržbou a notifikace změn v minulosti
Doplnili jsme funkci, která každý den automaticky odešle SMS s denní tržbou na konci dne (i samostatně za každou pobočku). Kromě toho je možné aktivovat i SMS notifikace, pokud někdo mění již uzavřené dny zpětně; tato SMS má preventivní charakter, pokud nejsou zapnuté omezení pro zaměstnance.
Coronazľava = eKasa v cene programu
Optiky, ktoré sa rozhodnú prejsť do TISS Optic, od nás získajú ekasa fiskálne tlačiarne eFox zdarma. Ušetrite tak 520€ bez DPH a TISS Vám bude tlačiť aj bločky.

Podrobnosti a aktuálne akcie nájdete v sekcii Cenník.
Platné len pre slovenské optiky.
Zavřená optika. Co v ní dělat?
Aktuální situace v Česku i na Slovensku zavřela optiky. To je však příležitost k tomu, abyste v optice uklidili. Vymetli každý šuplík, vyčistili každý rám. Je to prostor na pořádnou inventuru, pořádek ve skladu, analýzu produktů. Co ještě?
Čtěte více v našem článku.
OMEZENÍ SLEVY SKUPINĚ UŽIVATELŮ
Novým nastavením v TISS Optic od teď víte omezit výši slevy, kterou klientovi dají Vaši zaměstnanci. Limit určuje admin pro libovolnou skupinu uživatelů, kterou v systému máte definovanou a umí ho kdykoliv upravit.
ONLINE OBJEDNÁVÁNÍ ČOČEK
Važení klienti,
jednoduché online objednání čoček přímo ze systému – i to nabízí TISS Optic. Na základě vytvořených zakázek, zašle TISS emailem objednávku přímo dodavatelem čoček.

V případě zájmu o více informací, nebo zapnutí funkce, nás prosím konatktujte.
ZNAČENÍ TYPU BRÝLÍ
Milí klienti,
od této chvíle je možné přímo při prodeji evidovat k jednotlivým produktům, o jakou korekci se jedná. V jedné zakázce tak můžete evidovat brýle do blízka, dálky, nebo multifokál a čočky pro levé nebo pravé oko. Informace o korekci se zobrazí v zakázce i na zakázkové kartě.
Ti, kteří máte o funkci zájem, prosím, dejte nám vědět a my Vám ji rádi aktivujeme.
KALKULAČKA VÝDAJE
Milí klienti,
V TISS Optic máme zajímavou vychytávku. Je jí kalkulačka výdaje. Po zadání tisku dokladu k zakázce a volbě platby v hotovosti (případně poukázkami), se Vám objeví v pravém dolním rohu. Zadáte v ní částku, jakou Vám klient dává a kalkulačka vypočítá, kolik peněz je třeba klientovi vydat.

V případě zájmu o zapnutí této funkce, nás prosím kontaktujte.
PŘÍZNAK STORNOVANÉ ZAKÁZKY
Milí klienti,
Pokud děláte storno zakázky, od teď je při stornované zakázce (původní) příznak, který Vás vizuálně upozorní, že je zakázka stornována. Příznak je malý červený kroužek při ceně zakázky. Detail si prosím podívejte na obrázku. Plný kroužek - samotné storno - zůstává jako příznak storna tak jako dosud.
MANAŽERSKÉ REPORTY
Milí klienti,
připravili jsme pro Vás velkou novinku v TISS Optic - MANAŽERSKÉ REPORTY
Díky nim máte tyto přehledy ve Vámi zvoleném období (samozřejmě i pro pobočky zvlášť):
- O počtu zakázek, o objemu zakázek, čili částce zrealizovaných zakázek, počtu nových zákazníků a jiné
Navrhněte, jaké výstupy potřebujete z TISS Optic a my uděláme vše proto, abychom Vám je do systému doplnili.
Reporty obratem zapneme, když nám dáte vědět Váš zájem.
ZAKÁZKA UHRAZENA - INFO NA ZAKÁZKOVÉ KARTĚ
Vážení klienti,
dokončili jsme funkci, díky které se na zakázkovou kartu vytiskne informace, že zakázka byla uhrazena v plné výši. Pokud Vám na zakázkové kartě dosud tato informace chyběla, kontaktujte nás, my Vám obratem zapneme nastavení.
MOŽNOST ODSKLADNIT I NESKLADOVÉ POLOŽKY
Vážení klienti,
TISS obsahuje nastavení, díky kterému se i neskladové položky / služby dají označit jako odskladněné. To využijí zejména optiky, které realizují dávky do pojišťoven. Ohledně zapnutí tohoto nastavení, nás prosím kontaktujte.
PŘIHLÁŠENÍ SE NA POBOČKU BEZ KASY
Milí klienti,
pokud máte na pobočce několik počítačů, na kterých pracujete a ne na každém z nich potřebujete tisknout bločky, TISS nabízí možnost přihlásit se na pobočku bez kasy. Nebudou Vás tak rušit vyskakovací okna, když budou Vaši kolegové tlačit doklad k zakázce. Po přihlášení jednoduše zadáte v části, kde vybíráte kasu, možnost "bez pokladny". Pokud máte o nastavení zájem, ozvěte se nám, zapneme Vám tuto možnost.
ZOBRAZIT / SKRÝT "Vložení položky, která nemá skladovou kartu"
Vážení klienti,
pro ty z Vás, kteří používají primárně pouze sklad a nepotřebují vytvářet nové produkty, jsme vytvořili novou funkci, díky které zobrazíte / skryjete "Vložení položky, která nemá skladovou kartu". Pro aktivaci funkce, nás prosím kontaktujte.

Zaujíma Vás něco víc?

Nechte nám kontakt, ozveme se Vám.

Podpisování GDPR souhlasů na tablet

Jako jediný software na trhu máme pokryté celé zpracování souhlasů na zpracování os. údajů v souladu s Nařízením EP a Rady.
 
Každým vyšetřením nebo vyrobenými brýlemi získáváte od svého klienta souhlas, který musíte mít zdokumentovaný. Nově proto spouštíme funkci podepisování zákazníků na tablet a uchovávání těchto podpisů.
 
Jak to funguje?
Váš zákazník nepodepíše papírový dokument, ale podepíše se prstem nebo dotykovým perem na tablet. Tento podpis se uloží do databáze k danému zákazníkovi k typu souhlasu, který vám zákazník udělil.
Podpis se nedá zneužít, je digitální uchovaný na zabezpečeném serveru programu TISS Optic a zpracovávaný v souladu s bezpečnostní dokumentací optiky.
Aplikace na podepisování je připravená pro tablet Lenovo TabE7.
 
Aké má digitálne podpisovanie výhody?
  • Úspora za papír, úspora místa
  • Digitální uchovávání, které se nikdy nezničí
  • Bezpečnější zpracování, jako fyzické archivování podpisů na papíře
  • Není to biometrický údaj, ale otisk podpisu stejně platný jako reálný podpis na papíře
 
Kolik to stojí?
Služba je poskytována za měsíční poplatek 490 Kč, fakturovaný kvartálně zpětně. Služba nemá implementační úvodní poplatek.